[160922/TRANS] Wpisy BTS na Twiterze – V, RapMonster

[V] #HwarangTheBeginning

[RM] Oglądając wczorajszą BangtanBOMB przychodzą mi do głowy myśli o tym dniu.. Szczerze, nie wiem ile dni mnie jeszcze czeka w przyszłości gdzie będę tańczył solo.. Nawet jeśli patrząc na taniec Hopie’go, JiMina czy JungKookiego myślę, że wyglądają niesamowicie i nawet jeśli widzę ich każdego dnia, wciąż zdaje się być to świeże. Dużo myślę o tym, że nie mogę być ciężarem…

[RM] … ja też chciałbym spróbować lepiej tańczyć. Mam przed sobą mnóstwo przyjaciół, którzy mi pomagają Jednak w BangBOMB pojawiłem się tylko chwilowo.. Jestem wiecznie wdzięczny hahahaa Dlatego też jestem szczęśliwy, bo się nie pomyliłem i wszystko się dobrze skończyło. Rap daje zupełnie inne dziwnie uczucie

[RM] Zawsze się stresuję z powodu tańca, jednak nawet jeśli to w takim samym stopniu się nim cieszę. hahahha Ten album także zrobię staranniej i o wiele bardziej niesamowicie – RM

Trans and posted by minjibulletproofgirl@bangtanpoland.wordpress.com
Take out with full credits

Skomentuj

