[161116/TRANS] Wpisy BTS na Twiterze – Suga, RapMonster

[Suga] To taki dzień, kiedy wydaje się, że wszystko zadecyduje o twoim życiu zaledwie w kilka godzin, jednak patrząc na to z perspektywy czasu będziesz myśleć, że znów przyszedł niezbyt specjalny dzień Nie denerwujcie się, zróbcie tak jak każdego roku Gdyż czekająca na nas przyszłość jest dłuższa niż czas przygotowań do egzaminów! Wszyscy fighting! -SUGA-

[RM] Przychodzą mi na myśl dawne dni, kiedy nieustannie włóczyłem się wszędzie z ćwiczeniówkami i podręcznikami. Moje pozostawione marzenia o uniwersyteckim kampusie, romansie; mam nadzieję, że dla was wszystkich to nadejdzie. Ja też chciałbym kiedyś znów studiować. Będę was wspierać z całego serca! Mam nadzieję, że napiszecie egzamin razem z moimi modlitwami – RM

Trans and posted by minjibulletproofgirl@bangtanpoland.wordpress.com
Take out with full credit

Skomentuj

