[161226/TRANS] Wpisy BTS na Twiterze – Suga, RapMonster, Jin, Jhope

[Suga] Kjaa

[Suga] Dobra robota Dobra robota

[Suga] Ja też chce wystąpić na scenie (marudzenie)

[Suga] Uczucia po obejrzeniu występu: Bangtan dobrze się spisali na scenie

[Suga] Ko.cham.was.Bang.tan

[Suga] Ja.też.chcę.iść.na.sce.nę

[Suga] Właśnie dostałem apartament, ale gdzie mam to zgłosić? I co mam z tym zrobić?

<*’Dostać apartament’ to taki slang używany, by określić stan, kiedy jest się pod wpływem na prawdę wielkich, niemal szalonych emocji*>

[Suga] Uoooooo (płyną [łzy])

[Suga] Buuuuuuu

[Suga] <* angielkie słowa napisane hangulem*> Everyday is your birthday – Każdy dzień jest dniem twoich urodzin

[Suga] Tutaj mam fiestę wszelkich słów

[Suga] Kocham was BTS łeeeee łeeeee

[Suga] Umyjmy mini pomidorki Ciap ciap ciap

[Suga] BangtanDziś powinno się pokazać w niedługim czasie

[Suga] Czekam na akrylowy stojak

[Suga] Aaa Tam jest akrylowy stojak W prawej ręce Jina

[RM] Zauważyliście? Byłem dziś odpowiedzialny za głos na Gayo Daejon. Ci, którzy przyszli i ci, którzy nas oglądali wszystkim wam bardzo dziękuję. army

[Jin] Nie Jeśli będę chodził nosząc to w torbie…

[JH] Kocham was!! Już, śpijcie, moje ARMY

Trans and posted by minjibulletproofgirl@bangtanpoland.wordpress.com
Take out with full credits

Skomentuj

