[170116/TRANS] Wpisy BTS na Twiterze – V, Jungkook, RapMonster, Jimin, Jin

[V] ARMY army
W WIDEO: Już niedługo ją ujrzę. Największy przebój 2017-go. ARMY

[JK] ARMY, bądźcie ostrożne i nie złapcie grypy #NoTrue

[RM] Spotkałem siebie

[V] Jest w porządku Poszło mi lepiej niż ćwiczyłem Widziałyście jak bardzo się starałem Jestem zadowolony… zadowolony… Zadowolooooooooooooo

[V] Jestem leworęczny

[JM] Smakował wam posiłek? Kurczak na lunch to JungKooki Ja narysowałem kurczaka na kolację #JIMIN #Kooksy

170116 ISAC JiMin świnka

170116 ISAC Koń Jhope

170116 ISAC #Jini #Przystojny by Hope

[Jin] Dobrze się bawiliśmy na dzisiejszym ISAC. Aaah, ale zabawa

[JM] Dziękujemy ARMY, które dziś przyszły i nas wspierały #JIMIN #ISAC

[RM] Moi członkowie mnie nakłonili Bieg, którego się podjąłem… Dzięki temu pobiegłem po raz pierwszy od czasów gimnazjum nie wliczając bieżni.. Jestem wdzięczny moim członkom.. Bardzo wdzięczny.. Mimo to dobrze się bawiłem. Ciężko dziś pracowaliście dopingując nas TT Dziękuję!

Trans and posted by minjibulletproofgirl@bangtanpoland.wordpress.com
Take out with full credits

Skomentuj

