[170120/TRANS] Wpisy BTS na Twiterze – V, Jin, RapMonster

[V] Chciałem wam wczoraj powiedzieć, jak wielkie to ma dla mnie znaczenie, że jestem wdzięczny ARMY i że was kocham Hyungi powiedzieli, że kiedyś gdy Bangtan będą odbierać nagrodę, chcieliby ją wręczyć, żeby tak zrobić jeśli natrafi się okazja; i wczoraj SeoJuni hyung na prawdę wręczył nam nagrodę osobiście, więc czułem się dziwnie, ale też i dobrze ARMY, które dały nam taką nagrodę jestem na prawdę wdzięczny, kocham was i dziękuję za to, że na prawdę w nas wierzycie i za nami podążacie~Także jestem niezmiernie wdzięczny, że dzięki Hwarang mogłem spotkać tyle dobrych osób i jeszcze raz kocham was bardzo ARMY za sprawienie, iż mogłem znaleźć się na planie dramy Hwarang Heh

[Jin] Obietnice oglądalności Laws of the Jungle in Kotamanado

c2l81ciuoaaw879

[RM] Zacząłem żałować jak tylko napisałem a.. W końcu jednak skończyłem

[RM] Mogłem trochę lepiej to napisać.. Kiepskie to pismo

Trans and posted by minjibulletproofgirl@bangtanpoland.wordpress.com
Take out with full credits

Skomentuj

