[170203/TRANS] Wpisy BTS na Twiterze – JungKook, Jin, RapMonster

[JK] #ILYSB(Stripped) #LANY #ComeThrough

[Jin] Sztafeta listów z Laws of the Jungle!

Do Solbi nuny
Wydaje się to jakby wczoraj kiedy wraz z nuną i Sleepy hyungiem byliśmy porzuceni i musieliśmy walczyć o przetrwanie, a tu już ostatni odcinek. Naokoło szaleją mówiąc, że nuna jest zabawna i że ją lubią. Zazdroszczę. Pytają się czemu tylko ja serwowałem te gagi wujaszka.. Tak czy inaczej dzięki nunie miałem mnóstwo siły w dżungli. Opiekowałaś się mną… A właśnie, myślę, że dobrze by było gdyby nuna nie opiekowała się innymi w przyszłości. Pierwszy raz widziałem, żeby ktoś podawał butelkę z wodą leżącej osobie. Ale jestem wdzięczy, że dałaś mi wodę, kiedy byłem wyczerpany.. Czułem się jak filtr wody, w który włożono wielką butlę wody. Mimo to dziękuję, że się mną opiekowałaś, nazywałaś ślicznym młodszym kolegą i że o mnie dbałaś. Zbierzmy się kiedyś i polećmy do dżungli jeszcze raz. Pamiętając ten dzień adios!
SeokJini Filtr Wody

Sleepy hyung, wydaje się jakbyśmy to wczoraj krzyczeli widząc węża, krzyczeli widząc kraby i w ogóle krzyczeli tak po prostu, a tu już ostatni odcinek Widzieliśmy się na zewnątrz, ale zjedzmy kiedyś tego KingKraba, którego nie mogliśmy wtedy zjeść, hyugn. Aaa prawda. Hyung w samolocie tak mówiłeś, prawda? Osoba, która kupuje posiłek to hyung. Nagle przypomniałem sobie o tym, kiedy poszedłem z tatą zjeść coś na mieście. Powiedziałem tacie, ze osoba, która kupuje posiłek to hyung. Hyung, dziękuję za posiłek! tak powiedziałem i dostałem reprymendę TT Tęsknię za tobą. Bądźmy w kontakcie, hyung
-Hyung, który kupił ttokbokki
Jini-
<*Jin jest młodszy od Sleepy’ego, ale mówi, że jest hyungiem(starszym), bo zapłacił za ttokbokki^^*>

[RM] #DziennikKima

Trans and posted by minjibulletproofgirl@bangtanpoland.wordpress.com
Take out with full credits

Skomentuj

